تبلیغات
Digital Diaries - سامسونگ نخرید !
Solutions is our Secrecy

سامسونگ نخرید !

سه شنبه 15 مرداد 1387 11:08 ق.ظ


تاریخ:

سلام به شما ! حتما می پرسید چرا نباید سامسونگ بخریم ، ایرادی نداره من بتون می گم . فقط کافیه شما تا آخر این مطلب رو بخونید اون وقته که آگاهانه تر خرید می کنید .

کافیه یه قدم تو خیابون شریعتی بزنید از سر میرداماد گرفته تا سر دولت پر از نمایندگی سامسونگه ، که هر کدوم از این نمایندگیها پشت ویتریناشون ال سی دی های بزرگ رو قرار دادند تا چشم شما رو به عنوان مشتری جذب محصولات خودشون کنند ، اما پشت این ویترین چیزای دیگه ای هم هست ، یه کاغذ تبلیغی بزرگ که میگه : بله این تلویزیونایی که شما میخواین از جیب مبارکتون پول بذارید بخرید گارانتی هم داره ، اونم چه گارانتی ای !!!

 << ال سی دی سامسونگ رو فقط با ضمانت نامه سام سرویس بخرید  >>

این یعنی چی ؟

یعنی تبلیغات کاذب ، تبلیغاتی که فقط چشم به پول شما داره .

خوب فرض می کنیم شما تصمیم گرفتید یه ال سی دی سامسونگ بخرید ، وارد مغازه می شید ، همه میان به سمت شما ، با کمال احترام با شما رفتار میکنن و محصول خودشون رو به شما معرفی میکنن ، میگن آره تلویزیون ما از سونی بهتره ، سونی که گارانتی نداره ، تلویزیون ما رو ببری خیالت راحته تا خراب شد زنگ بزنی 8255 تکنیسین ما دو ساعت بعد اونجاست ، اصلا واسه چی سام سرویس به وجود اومده ؟! واسه خدمات به مشتری عزیززززززززززز !!!!

خوب ما هم مثل شما گول این تبلیغاتو خوردیم دیگه ! یه ال سی دی سامسونگ خریدیم ، بعد ازنصب تلویزیون از شرکت زنگ زدن ، گفتن : از نصاب های تلویزیون راضی بودید مشکلی ایجاد نکردند ! ما هم گفتیم وووو چه با کلاس بله بله خیلی ممنونیم کارتون حرف نداره ! بعد از 8 ماه تلویزیون مشکل فنی پیدا کرد ( هدفون زده بودیم ، بعد از اینکه هدفونو درآوردیم دیگه صدا نداشت ) ما هم گفتیم ، به به خوب خدمات که هست پس جای نگرانی نیست . پنجشنبه بود زنگ زدیم 8255 بعد از سه ساعت توضیح دادن مشکل تلویزیون و پاس داده شدن ما از این اپراتور به اون اپراتور گفتن خیلی خوب منتظر باشید تا شنبه یکشنبه براتون تکنیسین میفرستیم . بله اینه دیگه ما میبایست سه چهار روز تلویزیون نداشته باشیم تا تکنیسین های محترمشون بیانو تلویزیونو تعمیر کنند ، گفتیم باشه این سه روز هم صبر میکنیم ! تا روز شنبه شد تکنیسنشون اومد بعد از نیم ساعت کلنجار با تلویزیون فرمودند اشکال از برده باید به کلی عوض شه الانم من برد نیاوردم تا فردا !

 فردا شد تکنیسین یه برد جدید آورد خوب مشکل صدا حل شد ولی یه جای دیگش خراب شد ، دیگه کلیدهای فینگر تاچش کار نمیکرد ! جناب تکنیسین فرمودن اشکال از برد ماست فردا براتون یکی دیگه میارم ، گفتیم باشه .( تا اینجا 4 روز الافی بدون تلویزیون ! ) فرداش تکنیسین با دو تا برد جدید اومد، اون دو تا برد هم عین همون مشکل قبلی رو داشت ! تکنیسین گفت : بردهای جدیدی که کره برای ما فرستاده با سیستم تلویزیونی شما هماهنگ نیست باید 5 ، 6 ماه صبر کنید تا ما با کره این مشکلو مکاتبه کنیم ! تا شاید بردهای فیکس شده برای ما بفرسته !فعلا من این برد جدید رو میذارم ولی شما از این فینگرتاچاش نباید استفاده کنید !!!!!!

گفتیم یعنی چی مگه این شد تلویزیون که ما نباید از فینگر تاچش استفاده کنبم صبر کنیم تا شما با کره مکاتبه کنید !؟

خلاصه فرداش تلویزیونو بردیم سام سرویس تو بخارست بعد از کلی سر و صدا کردنو ، تو کله مهندس الکترونیک اونجا کردن که آقا این تلویزیون ناقصه ما که الاف شما نیستیم ، این بود خدماتتون !؟ این بود اون همه تبلیغاتتون !؟ ما که یه قرون دو هزار واسه این ال سی دی پول ندادیم که !!! بعد از کلی سر و کله زدن باشون گفتن باید تلویزیون اینجا باشه تا از اینترنت فرم ویر 2007 بگیرم تا با سیستم شما هماهنگ باشه !

ما که این همه صبر کرده بودیم این یه روز هم روش . به ما گفتن فردا ماشین میفرستیم تلویزیون رو به شما تحویل بده .

فرداش زنگ زدن آقای فلانی تلویزیونتون حاضره فقط ماشین نداریم !!!!!!! خودتون بیاین ببرین .

ما هم کلی پول ماشین دادیمو رفتیم تلویزیوند آوردیم . خوشبختانه موفق شده بودن درستش کنن !

حالا من قضاوتو می ذارم به عهده شما  :

آیا این رواست که دو هفته سر کار باشی ، تلویزیونی که مهر گارانتیش هنوز خشک نشده رو این ور اون ور ببری کلی خرج کنی بعد تازه درست بشه . بعدش هم این وسط اعصابتم هم بریزه به هم !

آره داداش سامسونگ نخری خیالت راحت تره برو سراغ همون سونی ، ال جی ، پاناسونیک ، درسته گرونترن ولی سگ خدماتشون به سامسونگ می ارزه !

ارادتمند شما ::::...... ماتریکس

 

 

 

 

 

 

 

 

 




دیدگاه ها : نظرات
آخرین ویرایش: چهارشنبه 16 مرداد 1387 07:08 ق.ظ